S: Ny vecka

Mamma ringde förut och undrade om jag levde. Jo, det gör jag allt!
Helgen var kanon, och utan några större anstängande aktiviteter. Idag har vi haft besök av Anki Johansson på uni, hon är riksdagsledamot och ordförande för socialdemokraterna i Värmland. Himla vettig och sympatisk människa må jag säga! Hon ändrade helt klart min bild av hur en politiker är. Mycket lärorikt, sånt gillar jag. Sedan hade vi introduktion till miljörätt, vilket inte var lika rockigt. Det var tvärtom riktigt jävla torrt och tråkigt. Men, det måste göras och som tur är gäller det ju bara två veckor, sedan drar vi igång med miljöekonomi. Skulle läsa sex-sju kapitel tills i morrn men har inte fått boken än så i stället har jag inga måsten över mig. Det blir tv och bokläsning för mig ikväll.

Jag är ledig på fredag så då har jag bokat in ett besök hos veterinären för Eddie. Han blir hysteriskt rädd när man ska klippa klorna på honom så det har jag gett upp. De söver honom så kan de klippa klorna i lugn och ro, medan Eddie sover skönt. Görsmidigt!



Eddie har dumstruten på efter ett veterinärbesök för några år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0