S: Rubriklöst

Är inte helt kry idag. Kände mig konstig i magen redan igår kväll och hade lite huvudvärk. Vaknade klockan tre i natt och orkade inte somna om, för jag mådde lite illa. Gick upp vid fyra för att ta en treo och började må illa som satan. Blev blek i ansiktet, svettades som en gris och stod och hulkade över toaletten. Det kom nästan inget men ändå fick jag ont i halsen av ansträngningen. När illamåendet började gå över efter en halvtimme tog jag mig en treo och sedan la jag mig igen. I morse mådde jag inge illa och gör det fortfarande inte, men känner mig lite mysko i magen. Tror det kan vara maten vi lagade i går kväll, men vad jag vet så mådde inte Erik nåt illa av den. Gick till skolan ändå för jag vill inte missa något inför helvetesduggan på fredag. Åt ingen frulle för jag hade ingen matlust, men nu har jag precis ätit två smörgåsar och hoppas de får magen att bli sig själv igen. Ska lägga mig på sängen och läsa miljörätt alt. vila lite.

Hejs så länge

Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackars dig, hoppas du mår bättre i morrn! Du sa inget om ditt illamående när vi pratades vid??

Miljörätt låter tråkigt, men DU KAN OM DU VILL....kramar

2009-11-23 @ 22:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0