S: Skräckfilm!!

Nej, jag har inte börjat läsa om miljöpolitik och hållbar utveckling än. Det är ju snart Greys så jag kan lika gärna börja plugga efter det.

Vad jag däremot har gjort, är att läsa kommentarerna hos Malin Collin om skräckisen Paranormal Activity. Det var på hennes blogg jag hörde talas om den för första gången coh såg trailern. Här kommer lite blandade omdömen från hennes läsare:

"Jag såg filmen mitt på dagen helt själv, vanligtvis så klarar jag av skräckisar men denna filmen fick det att knyta sig i magen på mig, håret i nacken reste sig och mitt hjärta har nog aldrig slagit så fort, när den var slut så ångrade jag att jag såg den, jag kommer aldrig någonsin att se den igen, nu är varje kväll en pina för mig."

"Jag såg filmen idag... min man fick kramp i handen bara för att jag var så himla rädd under filmens gång och bara pressade hans hand! Jag var så nära... att springa ut från biografen alltså... jag överdriver inte..! "

"Såg den nyss och darrar och gråter fortfarande, se den iaf inte ensam i ett mörkt rum som jag gjorde!"

"Jag såg filmen, började se den 03.40, var klar med den 05.10 å SHIIIIIIIIT VAD RÄDD JA VAR UNDER DOM 90 MINUTERNA!! Har aldrig varit så skräckslagen, alltså jag trodde det här hade hänt på riktigt å blev värsta paranoid att nåt fanns i mitt rum, utanför rummet, i köket, i vardagsrummet, vågade inte gå ut ur sängen (har bärbar data) Jag var helt enkelt livrädd, Skönt att detta är över, vi får väl se nu hur ja ska sova, lär knappast somna. Ångrar faktist att ja kolla filmen, känns som The Ring, att ja ska dö nu eftersom ja kollat filmen , ALLT VERKADE SÅ ÄKTA!"

"Jag och min pojkvän såg den igår. Filmen är mycket mycket värre än trailern. Se den inte! Det var den värsta filmen jag någonsin sett."

"Såg filmen nyss med några polare mitt i natten, helt sinnessjukt vad läskig den är. Folk kommer lämna biografen :D"


Här är trailern för filmen, den verkar lovande eller hur!!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Sofia, titta INTE på den filmen. Verkar ju vara avskyvärt hemskt!!! Varför utsätta sig??

Nattikram från mamma

2009-11-11 @ 22:49:35
Postat av: Anna

Jag har filmen, men har inte sett den än! =)

2009-11-11 @ 22:58:39
Postat av: Sofia

Mamma: Jo, gissa om jag ska se denna! Inte ensam såklart för det skulle jag aldrig våga. Tror jag har en som ställer upp som sällskap! =)

Anna: ÅHH har du????? Kan man bränna ut den filmen och se på en PS3?

2009-11-11 @ 23:20:48
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0