S: Snart helg!!

I morrn är det dugga. I vanlig ordning har jag inte nog med självdiciplin att läsa litteraturen, men självsäker som jag är tror jag det går vägen ändå. Jag har fattat allt och antecknat allt som sagts på föreläsningarna och det brukar räcka för att klara frågorna. Är det något jag inte kan svaret på har jag gott om tid att leta upp det i boken under provet.

Nu har jag precis tittat på premiäravsnittet av Glee, en serie om en sång- och dansförening på en skola i USA. Själv är jag en sucker för musikal- och showfilmer (typ Bring It On och High School Musical) så denna serien ska jag försöka följa!

Sänder en tanke till Christin som har lite trassel med blodtrycket nu på sluttampen av graviditeten. Det kommer blir bra till slut!!

I morrn kväll blir det fredagsmys (Åhh vad jag gillar den reklamen! Är inte så förtjust i chips dock.) med nåt gottigt att äta, Idol och sedan Paranormal Activity!! Guuud så jag längtar!! Hoppas jag överlever filmen. Blir den för scary blundar jag!!

Nu ska jag kika igenom anteckningarna inför i morrn. Wish me luck!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Gratulerar dig, att du klarade dig igen!!

Tycker synd om Christin som har problem med blodtrycket, vet vad det är under en graviditet....men det går bra!!!

Håller med dig, fredagsmys är så gôtt....

2009-11-14 @ 18:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0