S: Uppdatering

  • Jag klarade duggan. Faktum är att jag tyckte den var himla lätt. Känns så himla härligt! En dugga kvar plus en vecka, sedan lov!!
  • Under helgen har jag varit på tacokväll hos syster och på Ellas dop. Jag har även lagat en köttfärspaj som tack vare min brist på smaksinne nu under förkylningen samt bristen på matberedare i Mickes kök inte blev alltför lyckad.
  • Jag har tagit svinsprutan och blev lite krasslig av den. Har fortfarande svinont (haha, svinont!!!) i armen. Den är öm och jag är stel. Men det går nog över snart.

 

Inlägget blir nog inte roligare än såhär. Är trött som en sock så jag ska följa Eddies exempel och gå och lägga mig. Ska bläddra lite i miljöekonomiboken inför första föreläsningen i morrn. Har även cirka 600 sidor kvar i Undergång att läsa inför seminariet nästa tisdag.

Hejs hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0