S: Ett töntigt quiz

1) En helt random snubbe kommer fram till dig och säger: "Hej, vem är du?"
Vad svarar du?

Hurså?

2) Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Göteborgs Rapé Portion.

3) I ditt senaste sms står det?
"Hej, vi vill tipsa om en bra hemförsäkring. Sms:a TÄVLING till 72456 och var med och tävla om en cykel. Villkor och info http://cykelsm7.se /Civilekonomerna"

4) Vilken är den senaste låten du lyssnade på?
La Roux - In For The Kill

5) Var är din pv/fv just nu?

Hemma hos sig.

6) Välj ett ärr på din kropp?
På knäet, fick en stock på det som skrapade upp huden och sedan fick jag infektion i det och fick åka till doktorn.

7) Vilka är dina favoritfärger?
Beror helt på tillfälle. Men är inget större fan av orange.

8) Vilka i ditt liv litar du på?
Mamma, pappa, syster, M och mina vänner. Och en massa andra. Jag är en sån som litar på folk helt enkelt. Kanske är lite naiv.

9) Om du skulle byta namn, vad skulle du heta?
Är rätt nöjd med Sofia faktiskt, bra val mamma och pappa!

10) Vad skulle du göra om någon sa till dig att du var den vackraste människan
i världen, och att denne skulle kunna göra vad som helst bara för att få vakna
upp bredvid dig varje morgon?
Haha ser du dåligt eller?

11) Hur ofta svär du?
Jävligt ofta. Farmor säger alltid att det beror på att man har dåligt ordförråd. Jag håller inte med, jag kan massa ord. Använder svärorden som förstärkning bara.

12) Litar du på alla dina vänner?
Ja.

13) Skulle du kunna flytta till ett annat land för kärleken?
Ja, om Eddie kunde bli med.

14) Tror du att allt som händer har en anledning?
Nej.

15) Säg några saker du INTE tolererar i ett förhållande?
Otrohet, härskartekniker och lögner.

16) Vem av dina vänner tror du skulle passa bäst som prostituerad?

Ingen aning!

17) Vilka egenskaper hos det motsatta könet tycker du är viktigast?
Intelligens, ett gott hjärta och lite ambitioner att komma någonstans i livet.

18) Har du något mål du skulle vilja uppfylla inom den närmsta framtiden?
Ja det finns nog några.

19) Om du vaknade upp efter en längre koma, vem skulle du ringa?
Mamma!

20) Tror du att du skulle bli en bra förälder?
Ja det måste jag tro.

21) Var togs din profilbild?
I köket här på Gitarrgatan med Moas mobilkamera.

22) Ärligt, vad tänker du på just nu?
Det här testet.

23) Vem känner dig bäst?
Mamma.

24) Vad är helgens planer?
Inga värre planer mer än kanske födelsedagskalas i Arvika.

25) Vad har du på dig just nu?
H&M jeans, H&M t-shirt, H&M underkläder och H&M strumpor. Och ett skärp. Från H&M.

26) Har du någonsin slagit ett träd?
Nej, men ett träd har slagit mig, se fråga 6.

27) Har du någonsin smugit ut ur huset?
Nej, hade mycket frihet när jag var ung så jag behövde aldrig smyga.

28) Aldrig sova eller aldrig äta?
Aldrig äta.

29) Är du en morgonmänniska eller kvällsmänniska?
Kvällmänniska. Går sällan och lägger mig före ett på natten.

30) Finns du där för dina vänner?
Ja om det behövs.

31) Gillar du att umgås med andra människor?
Ja ofta, men ibland är det skönt att vara ensam.

32) Har du lätt att förlåta andra?
Nja, inte lätt. Jag förlåter efter ett tag, men jag glömmer aldrig.

33) Skulle du någonsin dela pojkvän/flickvän med din bästa vän?
Nej inte någon nära vän. Sedan har jag inte samma smak på killar som någon av mina vänner så det skulle aldrig hända.

34) Pratar du med någon under tiden du fyller i denna quiz?
Nej, det är alldeles tyst runt mig.

35) Finns det någon du bör reda ut saker med?
Nja, kanske.

36) Kommer någon ringa dig ikväll?
Nej nu är klockan för mycket.

37) Vill du ha ett förhållande just nu?
Jag har och jag trivs som fisken i vattnet!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Var hittar du sånt här? Känns skönt att du litar på mamsen....kramar

2009-10-06 @ 15:33:01
Postat av: Sofia

På en blogg jag läser. Klart jag litar på dig!

2009-10-06 @ 17:05:11
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0