M: Shopping



Jag har handlat. I fem timmar! Jag är fattig.

Eftersom jag alltid sa när jag gick i skolan och inte hade några pengar, att jag, när jag börjar och jobba bara ska köpa dyra ( alltså inte det absolut billigaste) saker har jag idag försök och gjort just det. På Åhlens gick detta mycket bra då min dyster talade om alla saker jag måste ha. Mycket Lancöme tydligen. Så på sminkfronten är jag all set.

Sen gick jag till JC för att försöka köpa mig ett par jeans. det var inte lika lätt. För tydligen så tycker Acne, Replay mfl att man ska vara tre meter lång och och ha ett midjemått på två centimeter, jag har inget av detta. Så jag gav upp och köpte ett par på Sisters. Har inte bestämt mig om jag tycker om dom än...

Kollade på skor men allt var såå tråååkigt, sen köpte jag "mys" byxor på Stadium, mysbyxor är bra att ha på jobbet, inte så snyggt men ack så bevämt.


Nu tänker jag gå och lägga mig i badet.


Sov gott och dröm sött







Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha du är för rolig Moa! "För tydligen så tycker Acne, Replay mfl att man ska vara tre meter lång och ha ett midjemått på två centimeter, jag har inget av detta." Känner igen känslan!

2009-10-04 @ 23:08:16
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: E.H.B

Men Moa..

Du köper ju ingen elektronik!

2009-10-05 @ 22:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0