M: Söndag



Vilodagen

Jag vilar,eller jag har inte kommit upp ur sängen kanske är mer korrekt.
Idag ska jag då gå och se det här trevliga bandet som spelar på Ericsson Globe Arena.
Hoppas det blir underhållande.

Igår mina vänner, igår var min kära far här och hälsade på. Han hjälpte mig och mamma att skaffa lite ljus ivårt hus. Nu har vi äntligen en lampa hallan. Mamma är så glad över sin nya ljuskälla i hallen så hon tycker att den ska vara på jämt:)

Jag däremot tycker att den nya lampan i vardagsrummet är betydligt mer fantastisk. Inte för att den är speciellt fantastisk utan för att den heter Arvika, jag köpte den bara därför. För och fortsätta skriva om saker ni absolut inte bryr er om så har jag även köpt en Marimekko-lampa att ha brevid sägen. Den är söt:)

Annars är det lugnt.

Imorgon kommer chefen chefen till oss och ska informera oss om något, jag vet inte vad men det låter inte som om det är bra nyheter. Mamma vet vad det är men får inte säga något för att hon har tystnadsplikt...skumt.

Tack och hej leverpastej






Kommentarer
Postat av: Sofia

Du kanske får sparken och blir tvångskommenderad tillbaks till studier i Karstad!! Hoppas

2009-10-11 @ 18:32:01
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0