M: Tjena


Hej hopp

I'm back!

Mitt liv är obeskrivbart obefintligt just nu, därav de väldigt få blogginläggen.
Jag jobbar sen åker jag hem, mer spännande är det inte.
Igår var det meningen att jag skulle ut och åta middag och bli en aningen onykter.
Men det hela blev inställt när min väns tändläkare gav henne sockerförbud!!

Så jag spenderade lördagskvällen hemma i soffan, vilket var ganska skönt faktiskt. På dagen igår var jag och mamma på matlagningskurs, så nu är jag en mästare på indisk mat:)

På agendan idag står shopping, ska se om det finns några jeans som jag ev kan köpa.

Nästa helg så tänkte jag ta mig en tur till Karlstad, men så ringde syrran och undrade om jag ville med på Green Day...

Det ville jag, så nu måste vi bara köpa biljetter...



Tack och hej



Kommentarer
Postat av: Sofia

Men Mooooa, när ska du hälsa på oss i Karlstad då???

2009-10-04 @ 18:45:11
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Moa

Satsar på november:)

2009-10-04 @ 19:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0