S: Bröllopsfotografen

Bio idag då! Filmen var helt klart sevärd! Det märks väl att det är Ulf Malmros som gjort filmen, då det är i stort sett samma skådisar som i Smala Sussie. Den var rolig, men samtidigt tragisk. Skulle kunna skriva mycket mer men nu är jag ASHUNGRIG så jag måste baka scones. Tänk er nybakade varma scones med massa smör som smälter och ost...synd bara att oboyen är slut, det är liksom pricken över sconesarna kan man säga!

I morrn ska jag till optikern på synundersökning, och även en sväng til Våxnäs för ett möte med chiefen på Richardsons. Vi ska diskutera lite om jobb där för mig, men har kollat på schemat och jag går alltid minst fyra dagar i veckan på uni. Men men, vi får se om vi får ihop nåt. Extra pengar vore inte fel, det är jävligt dyrt att leva!
Efter det drar jag till Arvika. Blir en del plugg där för mig i helgen, för jag ska ha klart projektarbetet innan måndag.

Hejs hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0