S: Däbbt i däsan

Helvetes jävla värdelösa kuk-immunförsvar!! Ögonen rinner, näsan är helt igenmurad samtidigt som snoret rinner. Det går åt en hel del snorpapper kan jag säga. Och nässpray. Den ger mig andrum i ungefär 10 minuter innan jag blir täppt igen.

Tragglar mig framåt i en 20 sidor lång text om samlad naturvård. Har efter många om och men, (facebookpauser, läsa bloggpauser, telefonpauser, torka snorpauser och klappa Eddiepauser) kommit fram till sidan 11. Woho! Ska kasta in handduken nu och lägga mig. Sömn är ju himla bra när man är lite krassig har jag fått veta. Vad skönt utvilad man blir när man under natten vaknar av att man ligger och gapar för att man inte kan andas genom näsan, och käften är torr som ströbröd. Tur att jag somnar snabbt, så jag hinner medan jag kan andas ordentligt.

Det var nog allt för idag tror jag. Kollade statistiken förresten, och ni är fler än vanligt som hittat hit idag. Kan det vara min spännande förkylning som lockar läsare kanske??! Troligtvis.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackars lilla Sofia!!! Låter skönt att grupparbetet är klart för inlämning i alla fall.

Krya på dig nu så mycket. Du har ett otroligt uttömmande och starkt ordförråd ibland, måste jag säga....nattikramar

2009-10-26 @ 22:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0