S: Det blir en tidig kväll

Är hemma i Kd igen. Erik hade dammsugit och röjt undan i köket så det var riktigt trevligt att komma hem! Har nyss kollat på film, Fast times at Ridgemont High, en gammal collegefilm. Helt okej, mycket lättsmält underhållning.

Har dragits med huvudvärk hela dagen, och den har blivit värre nu på kvällen så jag funderar på att ta en treo och gå och lägga mig. Kanske inte för att sova redan, klockan är ju inte ens nio, men skulle kunna försöka läsa i kapp lite miljöhistoria. Känner mig trött och slö och lite öm i kroppen, det kan väl inte vara feber på ingång?? Har absolut inte tid att missa något i skolan nu, för jag har seminarie på tisdag och dugga på torsdag. Dessutom ska vi dra igång projektarbetet denna vecka. Tror vi ska skriva om Nilabborren och konsekvernserna av att inplantera en sådan art i ett ekosystem där den inte hör hemma. Kan nog bli intressant.

Nej, nu blir det tack och hej från Gitarrgatan.

Hejs

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi får verkligen hoppas att du inte blir sjuk! Sova brukar vara bra. Sköt om dig!! Kramar i massor

2009-10-11 @ 21:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0