S: Dugga

Har ingen huvudvärk idag, jippie! Tror dock inte att värken berodde på linserna, så i morrn ska de användas igen. Har i alla fall bokat tid för synundersökning. Fredag nästa vecka ska jag dit.

I morrn är jag ledig, som alltid dagen före dugga. Då varken jag eller Angela läst något ska vi plugga ihop i bibblan mellan tio och tre. Borde få betydligt mer gjort när jag inte är hemma. Fem timmars plugg i bibblan kanske blir 2,5 h effektiv pluggtid, medan fem timmar hemma blir max 30 minuter effektiv tid.

Sänder en tanke till Josefine också som har första tentan i nationalekonomi i morrn. Vi skulle luncha idag men så blev hon sjuk och fick åka hem. Hon ska ändå göra tentan i morrn, så jag önskar lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0