S: Ett litet lördagsinlägg

Så var man i Arvika igen då, det har blivit lite av en tradition på helgerna nu faktiskt!
Idag har jag träffat Mickes föräldrar för första gången. Sånt är alltid lite pirrigt men de var så trevliga så. Fick världens godaste soppa och sedan tårta, och artig som jag är tog jag tre bitar. Jag vill ju inte vara otrevlig mot värdinnan! =)

Efteråt tog vi med Eddie och åkte till Bergs Klätt. Jag har aldrig varit där förut, men satan vad fint det var när man kom upp på toppen! Det var helt klart värt en promenad i leran för att se den utsikten. Tänk er en fin solig höstdag, och superfin utsikt över en spegelblank sjö (okej, spegelblank var kanske att ta i men ni fattar). Det var ett riktigt Kodak Moment! Tyvärr hade jag inte kameran med mig. Dit ska vi garanterat fler gånger.

Nu är Micke på jobb och Eddie ligger och sover sött i sin fåtölj. Jag ska lägga mig i soffan och se på tv, sedan blir det sängen.

(För er som undrade vad det var i det glittriga paketet (såklart ni undrar!!) så var det en extra handkontroll till Mickes PS3. Den har används flitigt redan, för vi har spelat ett asroligt spel som heter Bomberman. Kommer drömma om bomber och små färgglada gubbar i natt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0