S: Ett snabbt inlägg

Insåg att jag glömt blogga idag. Har inte haft tid helt enkelt.

Idag har jag varit på föreläsning där vi lärt oss att opponera, och det är inte bara en grej att tänka på kan jag säga! Har även haft seminarie och sedan drog Angela, Lovisa och jag hem till mig för att färdigställa arbetet. Nu när vi visste vad man som opponent ska kolla på gjorde vi lite ändringar för att slippa klagomål. Mailade arbetet till Micke som fick läsa det med en utomståendes ögon och fick bra feedback och lite synpunkter på saker som borde ändras. Efter ändringarna lämnade jag in arbetet så nu är det ingen idé att tänka mer på det. Är helnöjd med arbetet faktiskt! Känns kanon. Vi har förberett oss på vilken kritik vi kan få och pratat ihop oss om vad vi ska försvara oss med.

Det var flera som lämnat in redan ikväll så jag har gått igenom ett arbete om vätgas, och förberett synpunkter ifall jag får opponera på det. Det tar sån tid! Och i morrn har jag åtta arbeten till som ska gås igenom noggrant. Det kommer bli ännu en låång dag.

Nu är jag trött som bara den så jag tar kvällen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj vad du är uppe länge och du verkar väldigt stressad. Ska du bli frisk behöver du sova!!!

2009-10-28 @ 18:28:58
Postat av: Sofia

Jag ska ta det lugnt i helgen! =)

2009-10-29 @ 00:17:42
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0