S: Grrrrr!

Fan vad sur jag blir!! Mobilen fick inte mer vatten på sig än om jag skulle ha pratat i mobilen när det regnade, och det ska dom väl tåla?? Den funkade ju efteråt. Har haft den på tork och provat att starta den med jämna mellanrum (vilket jag läste på nätet att man INTE skulle göra) men icke. Displayen är död. Och jag är helt handikappad.

Kul att behöva slänga en fyra månader gammal mobil åt helvete. Har min gamla Sony Ericsson kvar hos syrran, skulle kunna gå tillbaks till den. Den funkar, även om batteritiden är kass. Har ingen lust att lägga pengar på en ny! Vill ha en likadan som den jag har och den kostar 2190 kr. Aldrig att jag betalar så mycket för en mobil. Fick den i present av hela släkten när jag fyllde år.

I alla fall, nu är det snart dags för dugga. Hur tror jag att det går? Eftersom jag litar på min egen förmåga tror jag jag får godkänt. Men nervös är jag! Har väl inte pluggat ihjäl mig direkt, för jag fick finbesök igår och då blev det inge läsande. Åker till Arvika efter duggan.

Dags för frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0