S: I morrn gäller det

Dugga i morrn. En klassisk sportfråga: Hur känns det Sofia? Nja, jo, typ som de andra gångerna. Fast lite värre. Har faktiskt pluggat idag, men får inte riktigt grepp om vad det är vi ska kunna. Powerpointarna från en av lärarna är väldigt flummiga och obegripliga. Men, är inte så nervös att jag tänker öppna skolböckerna mer idag, nej nej. Åtta sketna rätt ska jag väl ändå lyckas skrapa ihop till? Det är ju bara att tänka logiskt.



(Misslyckas jag i morrn kommer jag nog få äta upp min stöddiga självsäkerhet)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du brukar ju klara dig och skulle du INTE göra det, deppa inte ihop!!! Har skrivit tidigare; du är ju bara människa, eller hur?

Nattikram

2009-10-14 @ 23:09:12
Postat av: Sofia

Ja jag brukar ju det, det är därför jag inte orkar anstränga mig så mycket!

2009-10-14 @ 23:37:06
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0