S: Inlägg 601

Attans! Hade ju tänkt att inlägg nummer 600 skulle vara nåt speciellt, men så ägnades det åt ett mongo i en reklamfilm!

Men skit samma, anledningen till att jag förärar er ett inlägg nu är för att jag är så himla glad! =) Fann en asbra artikel om Nilabborren och dess konsekvenser förut, så nu har jag sammanhanget glasklart (nåja) för mig! Har skrivit in ett första utkast på datorn, och ska med det som bas fylla på fakta från andra källor på passande ställe i texten. Hur lätt som helst! Och det kommer bli såå bra, det är jag helt säker på!

Vad hände med det jag skrev igår, undrar ni såklart? Jo det ska jag tala om! När jag ägnat alldeles för många timmar av mitt liv åt att översätta en massa fakta och sedan skrivit ner ett askasst och rörigt utkast märkte jag att rapporten skrevs 1987. 1987!!!! Långt innan internet var uppfunnet! Siffrorna var alltså jävligt inaktuella. Nämnde jag att arbetet åkte i papperskorgen??



Tänk om man kunde få åka ner till denna Victoriasjön och se Nilabborren med egna ögon?
Som en litet studiebesök bara. Bekostat av Karlstads Universitet såklart.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken vacker bild, vore härligt just nu....synd att du behövde lägga ner arbete på gammal skit, sån´t ä livet ibland.....

2009-10-22 @ 00:19:09
Postat av: Sofia

Det är så det är, göra och göra om. Man lär sig nåt på vägen!

2009-10-22 @ 01:01:23
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0