S: Måndag

Nu har jag en fungerande hemtelefon igen! Erik plockade fram sin så nu har jag mitt vanliga Arvikanummer igen. Tills i december, då vi får Telia och ett telefonnummer med rätt riktnummer.

Farmor ringde förut, och hon var så glad för inlägget jag skrev om henne på födelsedagen. Pappa skrev ut det och visade henne, och hon har läst med hjälp av förstorningsglas (storlek 12 är inte så lätt när man ser dåligt!) flera gånger och visat för bästa väninnan. Kul att jag kan glädja någon med mina ord! Även om jag aldrig tänkte på att hon skulle läsa.

Blev ingen träning idag för måndagar är det så jädra trångt där inne på gymmet. Ska pallra mig iväg i morrn i stället.

Har precis käkat moussaka och är mätt som bara den. Erik skötte potatisen och jag gjorde köttfärsröran. Det börjar bli lite av en tradition faktiskt! Nu är jag godissugen så in i helvete men som tur är finns det inget här hemma att röra ihop till nåt smarrigt. Dålig karaktär, yes! Ikväll blir det lugnt. Skäms lite när jag skriver det men ska nog se Svenska Hollywoodfruar på trean sen. =)

Har inget vidare av intresse att skriva, så jag avslutar här. Hejs!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gott med telefon....skriv inte så vackert om farmor för då bara gråter jag!! Kramar i massor



2009-10-05 @ 20:46:51
Postat av: Sofia

Gött med telefon ja! Nu kan jag dränka min nya mobil utan att bli helt avskärmad från omvärlden!

2009-10-05 @ 23:55:19
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0