S: Marten

Känns som ett återkommande fenomen detta, att jag har en bloggpaus under helgen och sedan skriver ett litet inlägg på söndag kväll.

Efter duggan på fredag åkte vi till Arvika. Det blev tacos hos syster på fredag med Kristian. Fick (eller köpte) en ny mobil, så nu har jag en Sony Ericsson med minimala knappar så det är assvårt att skriva sms. Men funkar gör den i alla fall. Min gamla trasiga mobil har legat på tork hos syrran hela helgen, och den åkte i golvet ett antal gånger på festen i lördags. Stackarn. Den kommer nog aldrig mer starta.

Festen ja, festade järnet på ett glas vitt och ett glas rött. Sjöng lite singstar och förlorade några gånger! *Grrr* Gick ner på stan med Eddie i famnen vid tolvsnåret och gick ett varv på Kyrkgatan. Mycket folk, fulla folk som skrek och förde liv. Kryssade mellan spyor och krossat glas. Då kändes det så himla skönt att vara nykter! Idag med för den delen, är pigg som en mört! Eddie sov över hos Micke för första gången och det gick över all förväntan! Han fick en handduk och min t-shirt att sova på i en fåtölj och där låg han till kl 10, då han smet in i sovrummet men sedan la han sig i fåtöljen igen och sov ett tag till. Vi gick en promenad i skogen innan jag tog tåget hem.

Det var så otroligt mycket folk på stationen och det tog ett tag innan jag kom på att det nog var alla hemvändare som skulle hem från marten. Det blev överfullt på tåget, men sneaky som jag är skyndade jag mig in så jag hade en bekväm sittplats hela vägen hem. Konduktören hade mycket att göra när han skulle kolla alla biljetter. Precis när han kom fram till där jag satt var han tvungen att gå iväg, sedan kom han aldrig tillbaks. Jag slapp alltså betala mina 85 kronor för biljetten, sånt gillar vi!! =)

Har ätit amerikanska pannkakor till kvällsmat, jädrar vad gott! Skulle ha haft lönnsirap till men det hade jag ingen. Lönnsirap, det är så otroligt gott! Är mätt som en sprätt. Nu blir det kvällpromenaden med vilddjuret och sedan sängen. Ska läsa lite inför i morrn. Och till veckan ska jag komma igång ordentligt med träningen!

Hejs hejs och godnatt


(tog aldrig med mig kameran så ni blir utan bilder igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0