S: Mätt och go

Klämde i mig en tre fjärdedels sconeskaka och sköljde ner med rumsvarm, avslagen Coca Cola Zero. Mums! Är trött som bara den, fattar inte varför för jag har inte gjort nåt ansträngande alls idag.

Ska ta en kvällstur med plutten så han är nykissad när Mårten kommer och hämtar honom. Sedan ska jag lägga mig och läsa lite Vilhelm Moberg innan jag somnar. Boken är faktiskt riktigt bra, himla tur för det är jobbigt att traggla sig igenom en hel bok om den är kass.

Detta blir dagens sista inlägg. Godnatt! 


Obs! Sconesen på bilden är inte de som skrivit inlägget


Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh vad jag blev hungrig! Såna härliga bilder precis innan sängdags, hm....

Du får lära mig baka scones, såg himla gott ut!!!

Kramar från mamma

2009-10-23 @ 00:29:40
Postat av: joy

Allt bra? :)

2009-10-23 @ 23:46:06
URL: http://joyolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0