S: Mobilföljetongen fortsätter

Hur klarade man sig utan mobiltelefon förr egentligen? Jag har varit utan i drygt ett dygn, och är så otålig att ha en fungerande igen att min syster ska köpa med en ny från TM idag. Jag skulle kunna använda den gamla och låta min nya ligga på torken i en vecka och hoppas att den börjar funka, men jag har inget större hopp om det. Tänk om någon försökt ringa och de inte får tag på mig! Tänk om någon skickat ett sms och så tar det ett dygn för mig att svara! Hemska tanke.

Nu är jag snart 993 kr fattigare, och en ny fungerande mobil rikare. Konsumtionssamhälle, javisst!

Ikväll: tacos hos syster
I morrn: fest hos syster (nykter)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Är det inte snart dags för en Eddieblogg?? Länge sen han fick vara med, orättvist ju..

2009-10-02 @ 21:02:36
Postat av: Sofia

Jag ska skärpa till mig med Eddiebloggandet!

2009-10-02 @ 22:17:08
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0