S: Mobillös!!

Det hände en liten olycka med min mobil förut, så just nu är jag mobillös. Den fick lite vatten på sig, men funkade perfekt efteråt. Men så skulle jag läsa ett sms och då blev skärmen helt svart. Har lyckats sätta på den men eftersom jag inte ser skärmen kan jag inte göra något. Är osäker på om det går att ringa till den. Den ska få ligga på tork så håller jag tummarna för att den kommer igång.
Så mamma, jag lever, har bara inte kunnat svara på ditt sms. Tack så mycket, men du hade inte behövt, för jag har pengar. Vi hörs så fort jag fått igång mobilen!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tror du blir ännu vackrare om du klipper en snygg frisyr, så klart du ska göra det! Är glad om jag kan bidra med lite lyx i vardagen...hoppas mobilen funkar snart igen....kramisar

2009-10-01 @ 18:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0