S: Tänkte bara tala om...

...att jag är i Arvika, att jag är ledig och att jag njuter av varje sekund! Det bästa av allt är att det bara är fredag och jag har två hela dagar kvar att göra precis det som faller mig in!! Som nu till exempel, ska jag lägga mig och sova. I morrn har jag ingen tid alls att passa, jag behöver inte gå upp alls om jag inte känner för det. Härligt!

Har varit i Charlottenberg idag med Micke och Kristian. Köpte ett par skor, som var både snygga och billiga! Klackar är det på dem dessutom, har aldrig orkat gå i såna förut. Nu ska jag bara vänja fötterna vid belastningen av hela kroppens tyngd på trampdynorna. Det återstår att se om det går vägen, annars får jag väl för evigt fortsätta gå i marknära sneakers och skor utan klack.

Förresten, jag rekommenderar varmt att spela Worms på PS3 online. Vilken härlig känsla det är att spränga ihjäl små hjälplösa maskar för nån okänd japansk tolvåring. Vann första matchen över två andra med 3-1-0, men losade fett i den andra. Såg på deras ninjarepskills att de var liiiiite mer erfarna Wormsspelare än mig. Ska nog hålla mig till beginner innan jag lärt mig svinga repet bättre.

Godnatt folkens!

Kommentarer
Postat av: Chris

Hej! Jag är hos Moa. Hon vill ge mig din nyckel, bra va? Hon hälsar. Skulle kunna blogga, men det orkar hon inte... Nu ska vi shoppa! Hör av mig hemma, kram jag

2009-10-31 @ 10:22:33
URL: http://knyttetimagen.blogg.se/
Postat av: Anna

Min spotifylista:

http://open.spotify.com/user/annapajen/playlist/7FL6kPWRZ2FLKMXYYHC8JK

2009-10-31 @ 20:40:14
URL: http://annaandtheblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0