S: Lite blandat

Vilket pissväder! Det ger inte motivation till nånting, mer än att stanna inomhus då. Hade tänkt träna idag, men så hade jag NOLL motivation och bestämde mig för att strunta i det. Men så fick jag helt plötsligt en sekunds träningssug och tänkte gå till gymmet med en gång, innan jag ångrade mig. Men så var träningskläderna i tvätten och jag hade ingen lust att ta på mig dem för de är svettiga och äckliga. Får starta en tvätt i stället. Och be någon pepptalka tillbaks min motivation.

Det blir således en mycket lugn kväll i tv:ns tecken. Ugly Betty och sedan Desperate Housewives. Woho! Är allena för Erik är på hockey med några klassisar.

Förresten, ett tips: Köp INTE Euroshopper Pytt i Panna! När vi storhandlade sist fick jag ge ner min önskan att köpa Findus Krögarpytt, då Euroshoppervarianten kostade hälften så mycket, och dessutom hade en kortare innehållsförteckning. Hur stor skillnad kan det va? tänkte jag och la påsen i korgen. JO, det ska jag tala om!!! Stora äckliga fyrkantiga potatisbitar och något som ska föreställa kött eller korv. Köttet smakade som kattmat luktar och jag fick inte mindre än två (2!!!) små benbitar i käften, varav en fastnade mellan två tänder. Nej FY och BLÄ!!!! Den där skiten får Erik äta upp själv.

Gick på jouren för att köpa snus, och impulsköpte en Yoggi Yalla eftersom jag inte orkade äta mig mätt på äckelpytt i panna. Gick hem och skakade yoghurten och tänkte "Mmmmm, vad GOTT det ska bli med lite yoghurt!!", "Mmmm den är iskall, vad GOOOOTT!!" och liknande tankar. Skulle precis vrida upp korken när jag kollade på datumet. 20090929. KUK!!!! Gammal yoghurt var jag inte alls sugen på, så jag trotsade ösregnet och gick tillbaks till jouren. Då hade han bara gammal yoghurt i kylen, så endera skulle jag få pengarna tillbaks eller bara betala halva priset. HALVA PRISET??? För yoghurt som gick ut för mer än en vecka sedan?? Tror inte det! Vet i och för sig inte hur lång hållbarhet de har, hade det varit ett halvår hade ju en vecka hit eller dit inte spelat någon roll. Men jag tror mer på cirka en vecka eller två. Fick tillbaks mina 13,50 kr och gick hem.

Nu blir det tvkväll deluxe!!



Det finns lite rester sen middagen förut, någon som är sugen?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det där såg verkligen inte gott ut. Köp Findus!

2009-10-06 @ 21:30:55
Postat av: Sofia

Ska bli!

2009-10-06 @ 21:40:00
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: angelica

titta in hos mej för ett gott skratt =)

2009-10-06 @ 22:12:09
URL: http://blondinfransson.blogg.se/
Postat av: silly

bara ja som har längtat efter programmen hela sommaren elr :D!? såå glad att de har börjat!!

2009-10-06 @ 22:38:35
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: Lisa

kikar in , allt bra ?

2009-10-06 @ 22:45:39
URL: http://jinandjang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0