M: It's alive


Jag alltså...
Det börjar sakta men säkert gå framåt.
Idag ska jag försöka våga mig en tur till banken.
Måste han en ny sån där bankdosegrej.

Som ni förstår har det inte hänt mycket annat...
Jag var på Ica igår, det vbar spännande
Sen såg jag på TV, det vär väldigt... hur ska jag säga det här??
Jo..skittråkigt.

Jag har varit hemma så länge nu att jag snart börjar klättra på väggarna
Jag är irriterad på allt, så fort datorn inte gör som den ska vill jag slänga den i väggen
När telefonen krånglar vill jag börja gråta.
Det är inte lätt och vara mig just nu.

Förhoppningsvis kommer detta att gå över bara jag får komma ut i den riktiga världen igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0