M: Söndag


Söndag, vilodagen.

Jag är såå trött, börjar misstänka att det är något fel på mig för så här trött kan man inte vara.

Idag har jag:

Vaknat
Läst DN
Druckit kaffe
Löst Melodikrysset ( det är inte töntigt, utan skittufft)
Gått på skogspromenad (ja vi har skog i Stockholm också)

Nu har jag paus

Snart ska jag sortera mina kläder, slänga det som bör slängas, packa ner det som inte andvänds, pga att sommaren är slut och vintern lurar runt hörnet. Ska även titta lite på alla mina skor och se om alla verkligen är värda att ha kvar. hittade nämligen ett par skor som jag hade när jag slutatde i nian, det känns som om dom gjort sitt.

Sen ska jag kolla statusen på mina vinterkläder för att se vad som måste inhandlas för säsongen...



Inte långt kvar nu







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0