S: Åhhhh...!

Vilket avsnitt av Greys!! Grinade en sisådär fem gånger, vid begravningen, när Izzie tog farväl, när Lexie skulle tömma hans skåp...längtar redan till nästa vecka. Märkte ni förresten av Ellen Pompeo som spelar Meredith var gravid i sjunde månaden? Nä, inte jag heller. De filmade henne inte under brösthöjd under hela avsnittet.

Nu till något helt annat. Jag klippte mig för två veckor sedan, bara topparna för jag vill ha riktigt långt hår, något jag aldrig haft då jag alltid tröttnar halvvägs och klipper av en bra bit. Men det var då, nu vill jag bara boka en ny klipptid och klippa av minst 15 cm. Gärna kortare än axelhöjd! Det är så jävla tråkigt att ha långt hår, det bara hänger och är i vägen, speciellt när man är totalt obegåvad på att fixa frisyrer som jag är. Vill ha något mer pageaktigt, eller en bob. Katie Holmes är ju rätt snygg i håret nu. Jag vill ha en frisyr som man kan rufsa till lite så det blir lite liv i håret! Har blivit helt insnöad på detta nu och har googlat fram massa snygga frisyrer. Men som sagt klippte jag mig för två veckor sedan och det känns jävligt onödigt att klippa sig för 360 kr igen bara för min egen fåfängas skull. Det är ju nyklippt redan menar jag.


Något sånt här?



Eller kanske ännu kortare?


Kommentarer
Postat av: helen

skitsnyggt!! ja "sparar" hela tiden men så klipper ja av de igen!!haha. . de va vældigt fina frisyrer!!



kramis

2009-10-01 @ 10:26:31
URL: http://helojniz.devote.se
Postat av: Sofia

Samma här! =)

2009-10-01 @ 12:57:45
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du skriver så fint om farmor så jag gråter, typiskt mig förstås!!!

Klart du ska klippa dig, du kommer bli sååå snygg...kramar i legio

2009-10-01 @ 15:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0