S: Första gympasset!

Är ganska nyligen hemkommen från första gympasset och det känns så jädra bra! Känns härligt att vara sådär slut i kroppen. Jag fick ett tredelat träningsprogram och tvingade stackars Christer i receptionen att visa mig alla 17 övningarna, innan jag körde pass nummer ett. Rygg, triceps och mage blev det idag. Ryggen är jag ganska stark i, medan styrkan i mina triceps lämnade en hel del kvar att önska. Kommer säkert ha träningsvärk i morrn!

Överväger allvarligt att storhandla, trots att baggarna inte är helt utrotade än. Skulle vara gott med något annat än chili con carne eller pytt i panna till middag.

Tänkte sätta upp en motivationsbild på kylen, vilken tycker ni jag ska ta? =)


Snyggt!! Även om hon har en massa silikon i tuttarna.


Inte mycket kvinnliga former här inte!


Det här är ju helt sjukt! Antar att photoshop är inblandat, för så kan man ju inte se ut!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nog är det bra att du börjat träna och det mår du säkert bra av. Men någon förebild kan jag väl inte tycka att bilderna var, hu....

Ta kontakt med Anticimex så ni får koll över baggarna innan ni handlar på er varor..

Kramar från en "dretförkyld" mamma

2009-09-03 @ 19:02:47
Postat av: Sofia

Vi har handlat redan och alla torrvaror åkte in i frysen. Baggarna har helt klart minskat, har bara dödat två idag!

2009-09-03 @ 21:17:53
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: helen

fy va æckligt stygga!! ja skulle itne satt upp ngn på kylen!!! ;P ha ha

2009-09-04 @ 08:37:28
URL: http://helojn.webblogg.se/
Postat av: Chrissy

Haha, kolla killens kalsonger! Vad har han stoppat i dem?

2009-09-04 @ 18:28:48
URL: http://knyttetimagen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Helen: Tycker du inte att Mel B är snygg? Jag tycker hon har asfin kropp!!



Chris: Haha tänkte inte ens på bulan, var helt förblindad av hans ballongmuskler. Kanske en jättepung? Kanske ett reservförråd av bananer? En vattenflaska?

2009-09-04 @ 18:41:03
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0