S: Äntligen!!

Äntligen samlade jag ihop nog med motivation och pallrade mig iväg till gymmet! Körde ben, rygg och lite axlar och mage. Idag var det tre veckor sedan jag tränade sist. Det lilla jag hann bygga upp innan förkylningen är väl borta nu, men det är bara att ta nya tag. Är jädrigt darrig i benen och sleten i hela kroppen. Lär ha träningsvärk i baksida lår i morrn. Men det känns förjävla bra! Nu är jag på G igen!!!! 

På vägen hem, när jag gick in på innergården här kom en av grannungarna fram. Han är jätteförtjust i Eddie och skriker "Får jag klappa!!!" varje gång vi går förbi. Eddie är rädd för honom för ungen vet ju inte hur man klappar en hund. Idag kom han med en massa frågor.
- Vart är hunden? (Hemma)
- Vart ska du nu? (Hem)
- Vart gick du förut? (Till gymmet)
- Vad gjorde du där? (Tränade)
- Vad tränade du? (Hela kroppen)
- Vart är din pappa? (?! Då gick jag hem)

Nu ska jag fortsätta läsa de åtta kapitlen (ja, fortsätta, för jag börjde faktiskt skumläsa lite innan gymmet. Kan vara därför jag släpade mig dit, för allt är roligare än att plugga) om biodiversitet, evolution, ekosystem och vatten. Ska bara kolla facebook först...och sen är det Idol klockan åtta.

Tack å hej från Sofia "Självdiciplin" Littorin

Kommentarer
Postat av: Mamma

Efter den här duggan borde du väl kunna skärpa till dig lite. Inte vänta till sista stund, modern blir orolig över hur du ska klara allt!!!

Barn är nyfikna och vill ha svar på allt, det är därför de är så harmlösa och goa....

2009-09-29 @ 20:53:17
Postat av: Sofia

Nu har jag läst lite i den allra tråkigaste boken, och ska läsa den lite roligare om 1900-talets miljöhistoria när jag lagt mig. Klarar jag den här duggan också vet jag ju att det är lugnt, man behöver inte plugga så mycket! =) Klarar jag den inte (uuhhh, hemska tanke!!) får jag skärpa till mig!

2009-09-30 @ 00:11:39
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: helen

haha cool man!! =)



oh tack o tack! va på en till intervju idag så hoppas på de jobbet. . annars tar ja de andra!! haha. . o så ses vi absolut till helgen!!!! ;D



kramis!!

2009-09-30 @ 12:02:22
URL: http://helojniz.devote.se
Postat av: Mamma

Verkar otroligt utan skärpning....universitets-

studier borde kräva mer än så!!!

2009-09-30 @ 18:46:17
Postat av: Sofia

Helen: Jaså i Norge kan man välja å vraka bland jobben ser jag! =) Kul för dig, hoppas du frå det du helst vill ha.

Mamma: Du har en jävligt smart dotter, kan vara därför jag inte behöver skärpa mig? ;)

2009-09-30 @ 20:03:00
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0