S: Helg!

Det bästa med att plugga jämför med att jobba är att man faktiskt är ledig ibland! Torsdag och fredag är schemafria, najs väl! Har inte varit ledig en vardag sedan 3 juli. Fritiden ska ägnas åt möte på gymmet, och lite andra grejer som jag måste ta tag i:
1. Maila hyresvärden och tala om att Moa flyttat ut och Erik in
2. Skriva klart exkursionsrapporten
3. Försöka få tag på Environment - The science behind the stories, en kursbok vi måste ha. Beställde den i söndags trodde jag men det var fel så in i helvete. Det ryktas om att den är slutsåld överallt. Den går att beställa från USA men då är det typ tre veckors frakt. Jag behöver den på måndag!
4. Skicka tillbaks den felaktiga boken
5. Sist men inte minst, förbereda inför massflytt på fredag. Dra in Moas grejer från förrådet så att vi får plats för min fula soffa och mina två fåtöljer.

Struntade i flottracet idag, vet att jag hade haft skitkul om jag gått men kände mer för att bara göra ingenting. Jag och Erik har kollat på Män som hatar kvinnor. Jävlar vilken bra film!! Är inte direkt ensam om att ha läst böckerna, och måste säga att trots att filmen utelämnar en hel del detaljer av utrymmesskäl så är handlingen väldigt trogen boken. (Till skillnad från Da Vinci Koden, där boken var asspännande och filmen sög.)
Lisbeth Salander är bara så cool! Om ni inte sett filmen än, gör det! Och det bästa av allt är att film två och tre är kvar, och de böckerna var ännu bättre än första boken. Biopremiär för Flickan som lekte med elden den 18 september! Kollade på trailern och den verkar ASBRA!!! När den kommer upp på biograferna ska jag dra med kärleken på bio!

Sitter just nu med färg i håret, då någon så uppmärksamt påpekade att jag har utväxt. Mörkbrunt blir det, färg denna gång i stället för toning för jag tycker att toningen bleknar så fort.

Kristian ska sova här i natt för han är på nollning, vi får se när han ramlar in och i vilket skick han är i!

Dags att skölja ur färgen ur håret. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0