S: Hemma

Är tillbaks i Karlstad efter en snabbvisit i Arvika. Fick sova några timmar ihop med världens goaste kille och sedan blev det fyra timmars jobb. Måste säga att det kändes tryggt att jobba i Arvika, i min butik, som jag kan utan och innan. Det gick bra att jobba i Karlstad också, men kände mig lite vilsen eftersom jag inte kan sortimentet eller vart grejerna står varken i butiken eller på lagret. Men det gick bra, det var som tur var en lugn eftermiddag.

Nu har Erik grabbfest. Tobias, Tony och Peter är här. Jag lagade mat till oss allihop och lovorden haglade, tacksamt att bjuda på mat då!

Gick in på First Class (vårt konferenssystem på uni) och kollade de rätta svaren på duggan. Jag såg att jag hade fyra fel, alltså 11 rätt i stället för 12. Vill bara korrigera! Hade äntligen fått tillbaks feedback på klarälvsrapporten också, och Fredrik skrev:



"Tack för en utmärkt reserapport och en affärsidé som du bygger under med goda argument. Jag delar dem! Du får 9 poäng av 10 för din inlämning!"


Ja jag är nöjd! =)

Blir en lugn kväll för min del, längtar efter att sova läänge i morrn. Ska njuta av att inte vara bakis och skratta åt Erik, Peter och Tony för de lär vara mindre pigga då.

Hejs för nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0