S: I did it!!

Förstår att ni sitter som på nålar: JA jag klarade duggan!!! Det var inte så lätt som jag trodde, och jag var riktigt jädra nervös när jag lämnade in. Han rättade med en gång och gjorde ett, två och tre streck, och sen inga mer! 12 rätt av 15, woho!! Gamla Sofia hade varit missnöjd, nya Sofia är helnöjd! Godkäntgränsen var 8. Alla klassisar jag pratade med efteråt klarade duggan. Vi är så bra!! Och det bästa av allt är att jag faktiskt lärt mig en massa saker, om luftföroreningar, försurning, uttunningen av ozonlagret, konsekvenser av klimatförändringar och flera andra miljöproblem. En vis man sa en gång (det var visst pappsen) att kunskap är ingen tung börda att bära. Han har nog rätt!

Sitter hos mamsen nu, är så himla mätt!! Vi har ätit pizza (gött som fan) och mamma hade köpt en starkcider till mig (hela 4,5 %). Kombinationen av den och att jag varit halvsjuk hela veckan, duggaplugg, jobb, stress och flängande fram och tillbaks hela dagen gjorde att jag höll på att somna framför Skavlan. Ska bara ta en shot hostmedicin nu och sen skynda hem till kärleken innan jag stupar (morfinet i hostmedicinen kan göra en trött).

Kommentarer
Postat av: Josefine Strand

Va gött att det gick bra!! :)

2009-09-19 @ 12:30:36
Postat av: Sofia

Ja det känns lovely!

2009-09-19 @ 21:49:50
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0