S: Kanske ska byta namn till Vårdbloggen som Moa föreslog?

LÄS DETTA FÖRST: Detta är en inlägg där jag endast kommer beklaga mig. Om du är en sådan person som hatar när folk beklagar sig över hur sjuka de är eller hur dåligt de mår, hoppa över. Ni andra som orkar bry er (typ mamma!) kan läsa vidare.




Jag dör snart! Jag är helt igenmurad i näsan, och tar jag nässpray kan jag andas i en timme ungefär innan jag blir täppt igen. Man bör inte ta nässpray mer än typ tre gånger per dag, vilket jag redan har överskridit. Ska härda ut tills jag går och lägger mig, men då måste jag ta nässpray igen så jag kan andas normalt när jag ska somna. Jag hatar att andas genom munnen! Jag blev andfådd när jag åt förut och jag hatar att vakna på morgonen när man är torr ända ner i lungorna av att ha sovit med öppen mun.

Är jag inte bättre i morrn (vilket jag innerligen hoppas att jag är, kom igen nu echinacea, börja verka!!) skippar jag skolan, för bara tanken på att sätta in linser i mina irriterade, rinniga ögon och kleta på mascara så man ser någorlunda pigg ut, och sedan sitta och snora på lektionen lockar inte alls. Skulle kunna ägna dagen åt plugg i stället. Och åt att tycka synd om mig själv.

Kommentarer
Postat av: moa

Jag tycker att du ska bädda er dig framför TV:n och inte göra ett skit!!!

2009-09-14 @ 00:07:40
Postat av: helen

jag kan inte prata!! o har ont i halsen. . astman e fan.. fy fan ja lider m dei!!!



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0