S: Det får gå som det går

Jaha ja, det var den lediga, pluggfyllda dagen det! Har läst alla hundra sidorna i miljöhistorieboken (under tre dagar vill säga, typ 30 idag) och kikat på papprena från föreläsningen. Känns som att jag har ett bra hum om allting, utom möjligtvis klimatförändringar för det var den föreläsningen jag missade i måndags. Hoppas det räcker att ha ett litet hum för att klara frågorna. Det är ju trots allt fem alternativ, så hur svårt kan det vara? (Märker ni hur jag försöker övertyga mig själv om att det kommer gå bra?!)

Har varit hos frissan och klippt mig idag, tjejen som klippte mig var mycket trevlig och vi pratade om en massa saker. Lurade på mig själv en 170 kr hårspray också. Bjuder på en suddig efter-bild:  (Tog ingen före för batteriet i kameran var slut)

Så, önska mig lycka till på duggan i morrn! Får veta direkt om jag blir godkänd eller inte. Direkt efter duggan ska jag hem, ut med Eddie, packa väskan, äta något och sen åka ut till Våxnäs för att jobba hos mina kära Karlstadkollegor under eftermiddagen. Ska bli spännande! Kl 17.59 tar jag bussen hem, och då har jag 10 min på mig att promenera Eddie innan vi åker in till stan igen och tar tåget till Arvika 19.14. Det blir en stressig dag! Sover hos kärleken och sen blir det jobb på lördag. 

Hejs så länge!



Kommentarer
Postat av: helen

vem ær kærleken????? ;D

tell me!



ska du ngt på årjængsmarten da?? ;P



kramis

2009-09-18 @ 11:01:39
URL: http://helojniz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0