S: Man ska aldrig säga aldrig

Bloggade ju häromdan om att jag inte varit förkyld på fem år, eftersom jag tar echinacea så fort jag börjar känna att en förkylning är på G. Vad händer? Jo, självklart började jag igår kväll känna mig snorig och igenmurad i huvudet. Det blev en tur till affären för att köpa ett rör med brustabletter, som jag har överkonsumerat sedan dess. Tror att en biverkning är att man får lite huvudvärk, men det kan det lätt vara värt. Jag vill komma igång och träna så fort som möjligt, så jag hoppas skiten går över väldigt fort! Just nu rinner ögonen, jag nyser och snorar och känner mig allmänt bläää.

Nu är jag hos syster och väntar in gästerna till ytterligare ett Tupperwareparty. Ska inte köpa mer än en, EN!! grej idag för nu är jag en fattig student. Anna har bakat en mud cake, det är den jag ser mest fram emot!! Synd att jag inte känner någon smak bara.

Åker hem till Kd runt sjutiden med Erik. Det är dags att ta tag i pluggandet inför duggan på fredag. I morrn ska jag börja, inte idag. Vi får ha med alla anteckningar och all kurslitteratur på duggan, så hur svårt kan det vara undrar jag?

Kommentarer
Postat av: Chrissy

Krya på dig! När ska vi leka förresten? Har ju inte träffat lille Eddie på hela sommaren! Och har kvar din epilator (ligger på en hylla), den saknar du väl massor??

2009-09-13 @ 17:35:32
URL: http://knyttetimagen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ligger sömnlös om nätterna för jag saknar epilatorn något oerhört!

Vi kanske kan leka till veckan, när jag piggnat till lite? Eddie kommer bli så glad när han får träffa sin lektant igen!!

2009-09-13 @ 18:05:05
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0