S: Mat

Nu är jag mätt som en sprätt. Vi lagade fiskbullar idag (Erik fick förtroendet att skala potatis, jag gjorde såsen), och jag åt som en häst. Ska bara smälta maten lite så ska vi gå och handla lite nödvändigheter på Konsum.

Är på mycket bättre humör nu också! Världen ser helt plötsligt lite ljusare ut. Så himla skönt med en slapp och kort skolvecka! I morrn har jag vanlig föreläsning, och på torsdag ska klassen på en endagsexkursion till Brattforsheden. Är ledig på fredag, så då blir det en tur till Arvika! Ska introducera Eddie för pojkvännens lägenhet för första gången, det blir spännande!



Happy dog


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mmmmm vilka goa vovvebilder. Nu blir jag ju faktiskt Eddiesjuk, konstigt:)

2009-09-22 @ 20:57:19
Postat av: Mamma

"Brattforshea" säger din morfar. Men han är ju en riktig "östvärmlänning" från början och ränderna går aldrig ur....

2009-09-22 @ 22:30:06
Postat av: Sofia

Du får träffa Eddie när du vill! =)

2009-09-22 @ 23:24:28
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: therese

jeg spiste å fiskeboller igår:)nam nam nam

2009-09-23 @ 10:16:27
Postat av: Sofia

Fiskbullar är faktiskt gott, var längesen jag åt det. Får bli fler gånger!

2009-09-23 @ 19:51:37
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0