S: På benen igen!

Jag mår bättre idag!! Förkylningen är mycket bättre, och halsen med fast den är full med slem. Låter som en lungsjuk när jag andas men det kan jag leva med!

Gick till uni idag, det var mycket givande faktiskt. Konstigt nog har jag inte panik över duggan heller, fast jag inte börjat plugga. Litar nog såpass mycket på min förmåga att använda sunt förnuft vad gäller femvalsfrågorna, och att jag lätt kommer hinna leta upp de svar jag inte kan. Men kan ju vara bra att läsa lite före ändå, det är ju flera hundra sidor vi har prov på. Så nu ska jag lägga mig och läsa igenom all kurslitteratur och anteckna det viktigaste.

Bokade tid hos frissan på torsdag också, luggen ska kortas och slitna toppar bort.

Vill att Erik ska komma hem snart, han ska handla på hemvägen för vi har ingen mat hemma. Jag är hungrig!


Ge mig mat!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0