S: Shopping!

Åh vad jag älskar att shoppa! Hade lite mer pengar kvar nu än jag normalt har i slutet av månaden, och dessutom var jag i ett skriande behov av nya jeans. Christin och jag har varit på Bergvik i några timmar och vi gjorde fina inköp båda två! Jag fann två par jeans, en BH och två par trosor på H&M, alla tjejers favvisbutik. Christin fann en jättesnygg jacka som hon kan ha fast magen växer. På Lindex köpte Christin trosor så jag var tvungen att köpa tre par till, det var ju ändå "köp 3 betala för 2"! På Glitter provade jag diadem och kom på att det är skitsnyggt, så det blev tre stycken. Återstår att se om jag kommer använda dem, har ett på mig nu och det klämmer obekvämt bakom öronen. Vi fikade och sedan gick vi på en skoaffär där Christin hittade två par snygga stövlar. Träffade Emma också för hon var där och shoppade med sin sambo.

Nu är jag hemma igen och har visat upp inköpen för Erik. Han är superengagerad, verkligen, han ligger på soffan och glor på tv och sa "fint" om jeansen. Han skrattade åt mitt diadem också...det med blomman. Här får ni se bilder på inköpen:


Två par jeans från H&M. Köpte kortaste benlängden, men ändå är de 10 cm för långa, som alltid när jag köper byxor. Inte lätt att ha korta ben och inte kunna sy!



Trosor, i de glada färgerna svart och vitt.



Ett svart, ett kopparfärgat och ett blågrått med en STOR blomma på. Vet inte i vilket sammanhang jag ska använda det sista, men det var så himla fint! Kanske till en fin klänning sa Christin, och efter att han inventerat garderoben kom jag fram till att det kan passa till en av mina svarta klännigar. Kanske! Annars får det bli ännu en sådan pryl som jag köper men aldrig använder.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina grejer du köpt och jag vet att du passar jättebra i diadem!! Ida använder textillim att lägga upp byxor med, kanske är nåt för dig med??

Antar att det är skönt att inte bara bakis...

2009-09-20 @ 20:15:52
Postat av: Sofia

Hur vet du att jag passar jättebra i diadem??

Vet inte hut snyggt det blir med lim, kanske vore värt att testa.

2009-09-20 @ 22:21:38
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det var ju länge sen du var liten förstås, men då var du söt:)

2009-09-20 @ 23:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0