S: Skärpning Sofia!!

Dugga i morrn. Sista dagen att plugga. Vad gör då jag? Sover länge, sitter framför datorn, äter frukost, går ut med Eddie, suktar efter kläder på www.hm.se, tänker på att jag borde börja med studierna i någon ände men det blir inget för mig.
Ska klippa mig kl 14.00 så nu fördriver jag bara tiden tills dess. Största orosmomentet inför i morrn är hur jag ska kunna organisera alla papper för att snabbt hitta den infon jag behöver. Så en uppgift för idag är att skriva av alla powerpointsidor från föreläsningarna så jag har allt på ett ställe, i blocket. Och läsa klart miljöhistoria. Och ögna igenom resten. Tror att tanken är att man ska lära sig det mesta, alltså nöta in fakta, men jag orkar inte med det utan har som plan att snabbt leta upp svaret under duggan. Ett vinnande koncept? Troligtvis inte, det kommer ta tid och jag brukar ha bråttom ut från alla former av prov. Blir stressad av att inte vara bland de första som är klara.

Känns inte så bra det här nu när jag tänker efter...men kommer hem vid tre, och då har jag åtta, nio timmar på mig.


Mmmmm vad sugen jag blir på att ta tag i detta!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Den röran såg inte lockande ut.....varför alltid vara ute i sista sekunden???

2009-09-17 @ 19:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0