S: Stökigt!

Kom hem vid sextiden efter en helt kanoners helg i Arvika. =) Erik var ute igår och hade följdaktligen inte haft alltför mycket energi till att börja packa upp sina saker. "Det ser ut som ett ryskt horhus" sa han och jag kan bara hålla med. Det står lådor och kassar ÖVERALLT utom på mitt rum. Nu har vi i alla fall fått ordning på bokhyllorna. Det står tre ljusa, matchande Billysar tillsammans och så står min knallröda Billy bredvid. Erik tyckte inte det var så jättesnyggt men jag får inte plats med den på mitt rum så det får lov att bli så.

Nu ligger Erik utslagen i soffan men jag ska försöka få liv i honom. Jag är inte värst ordningssam men det här rotet klarar jag inte av! Tänk att gå upp i morgon och vara tvungen att kryssa fram genom hallen för att komma in på badrummet! Det måste bli lite mer ordning här innan jag kan sjunka ner i soffan. Måste fila lite på exkursionsrapporten också innan jag lämnar in den.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Det måste se rent för jävligt ut....

Men tänk så skönt när allt är uppackat och klart. Då har ni säkert fått det riktigt snyggt!!!

Kramar spec till Eddie....

2009-09-06 @ 20:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0