S: The good life*

Vilken underbar och solig dag! Måste erkänna att jag smet hem innan sista lektionen för jag klarade inte koncentrera mig. Nu är Kristian här, vi har suttit ute i solen och tjötat, ätit tacos och nu kollar Erik och han på fotboll. Efter fotbollen kommer kärleken hit och ska sova över. I like it a lot!! 
Det blev en träningsfri dag idag, känner lite i ryggen att jag tränade igår. Ska ge mig på skivstången och köra lite knäböj i morrn, då ska jag se till att få träningsvärk i benen.

Lider med stackars Moa-bird som är sjuk. Hoppas du blir frisk snart! Köp echinacea, det hjälper mot allt!



*The good life: Uttryck som flitigt används av Erik och Kristian om allt som är bra i livet. Uttrycket började användas då de blev arbetslösa och kunde inkassera drygt tio papp utan att göra något alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0