S: Träning

Hade vilodag från träningen igår, men idag var det dags igen. Men jag går aldrig till gymmet en måndagkväll igen! Alla ska ta igen helgens synder och kickstarta veckan. Det var folk överallt, och faktiskt flera tjejer. Deras träning bestod mest i att stå på en varsin crosstrainer eller cykel medan de pratade med varann och tittade lite på tv. De enda maskinerna de använde var de som tränar mage och de enkla benmaskinerna. En tjej satt på magmaskinen i en halvtimme!
Hade tänkt köra mitt program men fick lägga ner det ganska snabbt och köra de maskiner som var lediga. Det blev lite allt möjligt, ben, bröst, rygg och mage, och lite axlar och triceps. Har träningsvärk i skinkorna sedan träningen på atleten i lördags. Ska bli spännande att se vart jag har ont i morrn!

Känns så himla gött att ha kommit i gång med träningen!! Har bara kört fyra pass än så länge men ändå, motivationen är på topp och det känns riktigt kul att gå dit. Och skönt att bli sleten och svettig. Det är ju guld att det ligger så nära, då blir det liksom inte jobbigt att pallra sig iväg. Helt perfekt med andra ord! Jag är så nöjd!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0