S: Trött, ont i halsen men lycklig ändå!

Är trött som en klubbad säl. Sov bredvid världens finaste, goaste kille men fick ligga innerst mot väggen med resultat att jag hade ca 20 cm plats att ligga på. Sov asdåligt. Men, vad gör man inte för de man tycker om? =) Han sov bra i alla fall!

Vaknade även med ont i halsen, och har mest lust att bara gå och lägga mig igen. Men vi har bara två timmars föreläsning idag, och efter det är det tänkt att vi ska åka till Värmlands museum och kolla på en utställning. Jag går på föreläsningen, så får vi se hur det blir med museet. Måste dit innan 23 september, och nästa vecka är det väl dags att börja plugga inför duggan på fredag. Sen är jag ju ledig i morrn, så det är väldigt lämpligt att gå idag. Fan oxå. Får nog se till att gå. Så kan jag lägga mig och sova när jag kommer hem. Nån träning känns det inte som att det blir idag, om inte halsen blir bättre då, för då kan jag gå dit lite senare.

Märkte nyss att det läcker i vattenlåset under handfatet på badrummet, det droppar lite så det blir blött på golvet. Skulle "laga" det genom att skruva lite på det, men då läckte det ännu mer. Får genomföra en större operation i eftermiddag.

Dags att göra sig i ordning inför skoldagen. (Vill inte vill inte vill inte!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0