S: Woho!

Ni som står mig nära vet hur mycket jag klagar på min helvetes jävla skit-mobiltelefon. Den klarar inte så enkla uppgifter som att skriva sms ens, och den har ett, ETT enda sketet alarm som dessutom är värdelöst och det har gjort att jag försovit mig fyra gånger. Jag blir förbannad bara jag tänker på det, hade jag bott i USA hade jag stämt skiten ur Sony Ericsson. Men nu gör jag ju inte det tyvärr.

Istället har jag gjort slag i saken och beställt en sprillans ny telefon. Vad det blev? Jag kan säga att det var love at first sight förra veckan när jag pillade på syrrans nya telefon så jag beställde en likadan. Den börjar på i och ser ut såhär:

Det är första gången jag känt ett sådant intensivt ha-begär för en liten pryl.

Kommentarer
Postat av: Desirée

Välkommen in i klubben!

2010-02-23 @ 09:58:14
URL: http://kadoff.blogg.se/
Postat av: Mamma

Verkligen snygg:) Men klänningar då??

Hoppas den här funkar sååå mycket bättre!!!

PS. Ska du med och hälsa på morfar på fredag?

2010-02-23 @ 22:08:43
Postat av: Sofia

Desiree: Tack! =) Den kommer förhoppningsvis på posten i morgon.



Mamma: Ja det hade jag allt tänkt, är ju ledig då.

2010-02-23 @ 23:36:48
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Är det inte dags att ändra bloggen till bara Sofia?? Det är mycket som inte stämmer nu....

kramar från mamma

2010-03-16 @ 22:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0