Den utlovade bilden

Här får ni se hur jag ser ut i håret. Det är kolsvart med lite röda toner i hårbotten. Kallar mig själv för korpen nu. Till och med Micke tyckte att jag var finare i det blonda än den färgen som jag har nu. Kul! Verklingen. Men hoppas den bleknar efter några hårtvättar. Hoppas!





Annars då? Jo, jag har fått en grymt otrevlig magkatarr igen. Aj aj säger magen! Har lite lätt panik inför b-uppsatsen som ska in om en vecka, så det kanske är därför. Har knappt börjat och vill inte förstöra helgen med plugg när Micke är hemma. Men jobbar bäst under press så jag hoppas det flyter på på måndag när jag väl börjar med det.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så hemskt var det faktiskt inte!! Är det nåt du skulle vilja göra åt det, så lovar jag att hjälpa dig ekonomiskt??!! kram

2010-05-28 @ 19:24:57
Postat av: therese

bra mamma du har sofia:) synes ikke det er så ille, som sagt litt mørkt, men det vaskes vvel fort litt lysere?!:)

klem

2010-05-30 @ 22:29:25
Postat av: Sofia

Det borde tvättas ur ganska snabbt, så jag kan färga om det till en lite ljusare nyans. Och bara håret växer ut lite blir jag nog görnöjd! Saknar mitt långa hår. Och bort med luggen, har tröttnat rejält på den!

2010-05-31 @ 23:34:25
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0