Off we go!!

Har packat klart tror jag, och om en timme är det dags att ta tåget till Angela. Himla dåligt att det sista tåget till Kd går 15.32!?! Ikväll blir det mat och prat och nog sängdags tidigt, eftersom vi åker kl 06.00 mot Skavsta. Kl 14.00 lokal tid är vi framme i Riga, och där får vi vänta i två och en halv timme på bussen till Vilnius, som tar ytterligare fyra timmar. På måndag morgon ska vi åka till Minsk i buss, vilket tar fyra timmar till. Lätt att jag ska ha mjuka sköna byxor på mig när vi ska sitta så jävla mycket. 

Höll på att glömma kameran (hemska tanke!) men den sitter på laddning nu. Ska bjuda på ett riktigt blogginlägg med egentagna bilder när jag kommer hem. Min kärlek Micke hämtar mig i Karlstad lördag kväll nån gång.



Hit kommer jag i morrn kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0