Nyårsplaner

Förra årets nyårsafton firade Micke och jag nyår på varsitt håll. Jag firade med syrran som vanligt, och han firade med Daniel och gänget som vanligt. Dock tyckte jag att vi ska fira ihop i fortsättningen, så i år blir med med hans kompisar. Och jag har blivit utsedd till efterrättsansvarig!! Och jag har hittat den! Den ultimata efterrätten! Söt och syrlig på samma gång, för det är inte alla som gillar sött-sött-sött som jag gör. Helena sa i helgen hur gott hon tycker det är med choklad och passionsfrukt, så jag har hittat ett recept som verkar supergott. Vit chokladmoussetårta med passionsfrukt! Yum yum! 



Vit chokladmoussetårta med passionsfrukt
Ser inte bara god ut, utan är även snygg!
Bra kombo för nyår!



Kommentarer
Postat av: Christin

Vilken snygg tårta! Men hur gick det, blev den poppis?

2011-01-07 @ 17:28:26
URL: http://knyttetimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0