Åh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck.

Hej det är jag (Moa). Har fått lite klagomål på bristande blogginlägg av div personer. Så jag tänkte att jag kanske skulle skriva nåt. Om ni nu undrar vad rubriken har med något att göra så behöver ni inte tänka mer på det, jag har helt enkelt snott den av Ernst Kirchsteiger.  ldag önskar jag att jag var lite mer som Ernst, han verkar alltid så nöjd och jag är ju så onöjd jämt. Jag vet att jag borde skriva roliga och fyndiga små saker men det tar emot så här i vintermörkret. Är det någon som har hört nåt om när våren tänkt och komma.

För övrigt har min söta snälla Sofia tryckt i mig mat (helt ofrivilligt från min sida) hela dagen. Så snart kommer jag rulla runt i lägenheten som en boll och Eddie kommer bita i mig hela dagarn. Undrar om Sofia vill att jag ska bli en tjockis ungefär som häxan(Sofia) i Hans(jag) och Greta(Eddie)? Eller vill hon kanske bara göra mig glad. Men jag är tveksam.



Kommentarer
Postat av: Kriss-kross from da westside-warmländish!

"han verkar alltid så nöjd och jag är ju så onöjd jämt." haha, vilken klockren kommentar. va länge sen jag va inne och kikade nu men uppdaterat mig lite. hur går dieten? ser att det smygit sig in både bröd och mos, vad an detta? är ni smala som stickor och måste kompensera med lite carbs? drog själv en bigmac meny med extra cheeseburgar förrut, kallar konceptet "magrutor året om och ät vad du vill". nej nu börjar det dra ihop sig mot natt. gonatt!

2009-02-18 @ 00:10:33
Postat av: Sofia

Ja Moa har sina ljusa stunder ibland! =)

Ja vi har avslutat LCHF dieten, det kan du läsa om i det här inlägget:

http://sofiaochmoa.blogg.se/2009/february/okej-okej.html

Nej vi blev inte smala som stickor, men så höll vi ju bara på i 10 dagar minus en helg...Vi har fortfarande att ta av om det skulle bli svält!

2009-02-18 @ 01:06:44
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0