S: Fredag

Läste ni det jag skrev igår om att livet sög för att jag är pank? OCH att jag dessutom skrev att jag inte ville ta emot några pengar av mamma? "KLIRR!" sa det och vips så har hon satt in 300 kr åt mig för att muntra upp mig. Känns lite ovant att vara i beroendeställning till ens föräldrar igen, har ju klarat mig själv ekonomiskt de senaste åren. Tack i alla fall mamma! Vi har lyxat till det med tacos ikväll! Behövde i och för sig bara ta 15 kr var ur egen ficka, för vi hade 65 kr kvar i matkassan plus 17 kr som vi fick efter att ha pantat alla burkar sen inflyttningsfesten. Perry! Har även köpt coca cola och choklad!
Köpte tuggben till Eddie-mannen också, vilket slöseri det var säger jag bara! Han tuggade i sig ett 15 cm vitt tuggben på nån timme och spydde sen upp alltihop under vårt soffbord. Otacksamme jävel!!

Vi hade ananas på, skitgott!! Har fått ett nytt favvomärke på tacogrejer också. Santa Maria, Old El Paso, Ica, Coop, vad är det för loserfabrikat? Nu är det (håll i er nu)   BEST MEX   som gäller! Halva priset jämfört med snobbmärkena. We like!!!


Ska se på Livet är underbart sen kl 21 på kanal 9, en italiensk film som både Moa och jag hört talas mycket om. Är den kass har jag bestämt att vi ska se Världarnas krig som börjar halv tio, den har vi sett båda två och jag tyckte den var riktigt bra men Moa tycker den sög! =)

Nej, dags att hugga in på chokladen! Hejs så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0